Speedfitness

FITNESS ÉS SPORT

Az új generációs elektrostimuláción alapuló tréninggel erősebb és intenzívebb izomösszehúzódást érhetünk el, mint a hagyományos fitness edzések alatt, hiszen nemcsak az akaratlagosan megmozdított izmok edződnek.

A tréningek újdonsága a testedzések időtartamának lecsökkenésében és az elektrostimuláció hatására elvégzett izommunka hatékonyságában mutatkozik meg.

A speedfitness tréning időtartama 20 perc, ami jelentős csökkenést mutat egy-egy hagyományos edzésforma időtartamához képest. A 20 perces tréningek egyéni edzésprogram keretében, saját személyi edző irányításával történnek. A személyi edzések lényege, hogy a vendéget egy felkészült EMS edző irányítja végig az edzésprogram minden percében. Az edzésprogram egyénre szabott, egy adott célnak megfelelően kialakított edzésterv szerint kerül összeállításra. Ilyen cél lehet például a testsúlycsökkentés, a rehabilitáció, az egyes izomcsoportok formálása, vagy akár az állóképesség javítása.

SZÉPSÉG ÉS VITALITÁS

A speedfitness személyre szabott edzésprogramjainak köszönhetően, hosszú izzasztó edzések nélkül biztosítható a gyors eredmény: a napokig tartó fokozott kalóriaégetés, a csökkenő súly és az egyre szebb, áramvonalasabb test.

A speedfitness a narancsbőr problémájával is felveszi a harcot. Ha nem sportolunk, semmi esélyünk a narancsbőrrel szemben. A cellulit kialakulásában főként az elégtelen vér- és nyirokkeringés játszik szerepet, amelyhez főként a mozgásszegény életmód, a stressz, az egészségtelen élelmiszerek fogyasztása, a dohányzás, az alkoholfogyasztás vezet. Az elégtelen vér- és nyirokkeringés miatt romlik a sejtek oxigén- és tápanyagellátása, a salakanyagok pedig nem ürülnek ki a szervezetből, hanem lerakódnak a sejtek között.

A speedfitness speciális cellulit programja kifejezetten az intenzív anyagcsere-serkentésre lett kifejlesztve, mely gondoskodik a lerakódások elszállításáról és ezáltal szervezetünk méregtelenítéséről.

A program lehetővé teszi, hogy az elektromos izomstimuláció által felgyorsuló vér- és nyirokkeringés jótékony hatását fokozzuk, és a zsírégetés, valamint a cellulitkezelés eredményeit tartóssá tegyük.

BODY RELAX

A sporttevékenységek során az izmok különböző mértékű terhelésnek vannak kitéve, melynek következtében mellékterméket termelnek, illetve mikrosérüléseket is elszenvedhetnek. Ha az izmok elfáradnak, húzódni, majd fájni kezdenek. A kellemetlen izomfeszülés pedig akadályozza a mozgást és a sportolást.

A vérképződéssel frissítésével – több oxigénnel és glükózzal – azonban az izmok természetes regenerálódása elősegíthető és az eredmény megtarthatóvá válik.

A speedfitness body relax programja passzívan megmozgatja ezeket a területeket, javítja, frissíti a vérkeringést, megnyugtatja az izmokat és ezáltal megszabadítja szervezetünket a fájdalomtól.

EGÉSZSÉG ÉS REHABILITÁCIÓ

A speedfitness technológiának köszönhetően, olyan vendégek számára is lehetővé válik az izmok koncentrált, ugyanakkor biztonságos fejlesztése, akik valamilyen okból nem képesek megerőltető testmozgásba belekezdeni. Minden testrészt az egyénnek megfelelő szinten stimulálhatunk, így rövid időn belül megoldást nyújtunk a hát- és gerinctáji fájdalmakra, az inkontinenciára, az izomgörcsök problémáira és a testi diszbalansziák kiegyenlítésére is. A módszer sérülések, operációk és szülés után is hatékonyan alkalmazható.

MEGGYŐZŐ ÉRVEK A SPEEDFITNESS MELLETT:

  • hatékony izomépítés: a testre simuló elektródáknak köszönhetően pont a megfelelő helyen éri az izomzatot a stimuláció, és olyan erősségben, ami az egyéni céloknak felel meg
  • ín- és ízület kímélés: az elektrostimuláció csak az izmokra hat, így a konvencionális ellenállásos tréningnél ismert ízületterhelés nem jelentkezik
  • zsírégetés, zsírszövet-csökkenés: az optimális zsír-izom arány kialakulásával testünk jóval több kalóriát éget el még álmunkban is
  • kötőszövetek vérellátottságának javulása, cellulit tüneteinek és okainak csökkenése, vér- és nyirokkeringés fokozása
  • jobb közérzet kialakulása: stresszhormon-szint csökkenése és boldogsághormon-szint növekedése
  • deréktáji fájdalmak kezelése: a gerincoszlop tartásához szükséges, mélyen fekvő tartóizmok megerősítése
  • vizelettartásért is felelős gátizomzat megerősödése, szülés utáni rehabilitáció
  • sportolóknak teljesítményfokozás: robbanékonyság, dinamika, gyorsaság növelés
  • extrém rövid ideig tartó edzés: a teljes testizomzatot egyszerre edzi, így nem kell hosszú órákat tölteni a konditeremben, míg minden testrészünkön a megfelelő terhelést és intenzitást elérjük, így az időhiányban szenvedőknek is ideális sport. Egy 15-20 perces tréning 1,5-2 órás edzésnek felel meg
  • két lehetséges edzésforma: statikus és dinamikus gyakorlatok végzése
  • felszíni- és mélyizomzat stimulálása
  • biztonságos működés: számos klinikai vizsgálat bizonyítja a Speedfitness szenzációs eredményeit és biztonságos működését

HASZNOS INFORMÁCIÓK

Étkezés

Speedfitness előtt:

  • 2,5 – 3 órával az edzés előtt fogyassz szénhidrátban gazdag ételeket!
  • 2 órával a tréning előtt már nem szabad enni!
  • 30-45 perccel a tréning előtt igyál meg legalább fél liter vizet!

Ajánljuk, hogy direkt a Speedfitness edzés előtt, a helyszínen fogyassz el egy energiaitalt, vagy egy L-karnitin sportitalt, mely az edzés hatékonyságát növeli !

Speedfitness után:

  • Fél órán belül igyál meg egy magas biológiai értékű fehérjeshake-et!

Ellenjavalatok:

  • trombózis, trombózisra való hajlam
  • vérzékenység (hemofília)
  • epilepszia
  • terhesség
  • szülés után 3 hónapig
  • fertőző, lázzal járó betegség
  • fertőzött, gyulladt, vagy kiütéses területen pl.: visszérgyulladás, visszértágulat, ekcéma
  • rossz, általános közérzet
  • daganatos megbetegedések
  • szívritmusszabályozó
  • szklerózis multiplex

 

A speedfitness kiegészítésként is tökéletes, ha gyors és látványos eredményt szeretne!

speedfitness edzésMindenki szeretne csinos, vonzó, fitt, és nem utolsó sorban egészséges lenni. Különösen akkor éreznek a legtöbben késztetést az életmódváltásra, amikor vége a télnek, és lekerülnek a vastag, téli holmik. A kevesebb ruha többet mutat, már nem lehet takargatni a plusz kilókat. Természetesen a legjobb lenne, ha létezne valami csodaszer, vagy hatásos eszköz, amivel fáradozás és szenvedés nélkül lehet szépülni. Nos, ilyen egyelőre nem létezik, viszont itt van helyette a speedfitness!

A speedfitness mindössze húsz percben képes ugyanazt a hatást nyújtani, mint egy kemény, egy órán át tartó edzés. De elég önmagában egy ilyen edzés ahhoz, hogy látványos és hosszan tartó változásokat lehessen elérni vele? Az az egyéni céloktól függ. Ha valaki komoly alakformálásra törekszik, és tartós fogyást szeretne elérni, annak a speedfitness jó választás, de kiegészítő edzéssel párosítva.

A sportolók között is sokan vannak, akik rendszeresen járnak speedfitness edzésre a szokásos tréningjük mellett. Különösen a felkészülés időszakában ajánlott, amikor az a cél, hogy kihozzák magukból a maximumot. Erőnléti és állóképességet erősítő edzéshez is kiváló párosítás.

A speedfitness már csak azért sem alkalmas arra, hogy kizárólag egyedül érjen el vele valaki fogyást, illetve alakformálást, mert a jellegzetességeiből adódóan korlátozott alkalommal lehet bevetni. Hetente maximum kétszer lehet igénybe venni a speedfitness gépet, emellett azonban kardióval, vagy súlyzós edzéssel kiegészítve már valóban szép eredményeket lehet elérni.

Amennyiben még nem próbálta kis ezt az edzésformát, de felkeltettük az érdeklődését, válasszon bennünket! Próbáljon ki valami újat, és tegyen azért, hogy jól érezze magát a bőrében, nagyobb legyen az önbizalma, és a közelgő jó időt is korlátok nélkül élvezhesse! Keressen fel minket bizalommal a szalonban, vagy lépjen velünk kapcsolatba a megadott elérhetőségeink egyikén, és egyeztessen időpontot speedfitness edzésre!