TRX

Kinek ajánljuk a TRX kipróbálását?

A TRX-et már nem kell bemutatni senkinek; aki kicsit is érdeklődik az egészséges életmód iránt, a rendszeres mozgás a mindennapjai része, az már hallott erről az edzésformáról, vagy már ki is próbálta legalább egyszer. De kinek ajánlott első sorban a TRX, kinek érdemes rendszeresen hevedert ragadnia, és ilyen jellegű edzéseket végeznie?

A TRX edzés tökéletesen alkalmas arra, hogy fittebbé tegyen, formába hozzon és erősebbé formáljon mindenkit, aki rendszeresen űzi. Nem véletlen az sem, hogy az amerikai katonák edzésprogramja volt eredetileg. Ebből persze sejthető nem csupán egy kis laza tornáról van szó, hanem valóban hatékony és kemény edzésről. Aki először megy be TRX órára, az az állóképességétől függően különböző hatásokat tapasztalhat magán. Van, aki kicsit megszédül, annyira sok a hirtelen terhelés a szervezetének, odafigyeléssel, fokozatossággal azonban ütemesen lehet haladni, és egy kis idő múlva már a haladó csoportban használni a hevedereket.

Annyi biztos, hogy minden TRX óra után a résztvevők az összes izmukat érezni fogják, még azoknak is tudatában lesznek, amiket addig még nem éreztek izomláz alkalmával. A TRX nagy intenzitással, sokoldalúan mozgatja meg a test izmait, erősít, formál, miközben kalóriákat is éget, fejleszti az állóképességet. Azoknak ajánlott elsősorban, akik nem nagy mennyiségű plusz súlytól szeretnének megszabadulni, hanem erősödni, szálkásodni akarnak.

A TRX nagyszerű kiegészítője a hagyományos kardio edzéseknek, hiszen szép izomzatot alakít ki, amitől formásabb, feszesebb lesz a test. Az összetett, sokrétű gyakorlatoknak, az intenzitásnak, dinamikának köszönhetően minden edzés fárasztó. Azzal a jóleső érzéssel akaszthatjuk helyére a hevedert, hogy keményen megdolgoztunk a fittségünkért.

A TRX tehát a megfelelő célkitűzés és odafigyelés mellett gyakorlatilag mindenkinek ajánlott. Ha szeretné kipróbálni, keressen minket bizalommal, és jelentkezzen edzéseink egyikére a honlapunkon feltüntetett elérhetőségeinken!

A legfontosabb tudnivalók a TRX edzésről

Óriási a választék az edzéstípusok között, ennek hatására egyre több ember találja meg a számára ideális mozgásformát, amivel meg tudja őrizni a testsúlyát és a fittségét. Mostanság rendkívüli népszerűségnek örvend a TRX, ami forradalmi újdonságnak számít a sportok terén. Nem kellenek hozzá hatalmas gépek, vagy nagy tér, csak két strapabíró, masszív gumikötélre van szükség, és máris indulhat az edzés.

A TRX edzést az amerikai tengerészgyalogosok tették divatossá, akik azért hozták létre, hogy bármilyen helyzetben, a legszélsőségesebb körülmények között is tudjanak edzeni. A TRX edzéshez használt gumikötelek végén kapcsok találhatóak, amiket többnyire állványhoz rögzítenek, de lóghatnak a plafonról, egy falra szerelt kampóról, vagy akár bordásfalról is. Rengeteg gyakorlatot lehet végezni velük: kézzel és lábbal is használhatóak, ideálisak fekvőtámaszokhoz, vagy féllábas guggolásokhoz. Ezek a gyakorlatok így sokkal célravezetőbbek lesznek, köszönhetően annak, hogy a TRX edzés a saját testsúlyos mozgáson alapszik. Köztudott, hogy ezek az edzéstípusok roppant hatékonyak, legyen szó testsúlycsökkentésről, vagy izomfejlesztésről.

A TRX edzés nagy előnye, hogy nem terheli túl az ízületeket, továbbá a gumikötelek a nyújtásban is hatalmas segítséget nyújtanak, ami fontos tényező a sportolás során. Ha az ember hetente legalább kétszer beiktat egy harminc perces TRX edzést, rövid idő alatt látványos változásokat tapasztalhat: felpörög az anyagcsere, beindul a fogyás, az izmok feszesebbek lesznek, és a térfogatuk is nő, ráadásul a testtartás is sokat fog javulni.

Tegye változatossá edzéseit, tapasztalja meg Ön is a TRX jótékony hatását! Ha felkeltettük az érdeklődését, és Ön is kipróbálná a TRX edzést, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, és jegyeztesse be magát óráinkra! Amennyiben bővebb információkra lenne szüksége a TRX edzésekről, abban az esetben is bátran keressen bennünket; kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére!